Δελτίο Τύπου: “Κυκλοφοριακό Περάματος: Ερώτηση βουλευτών ΝΔ στη Βουλή”

Δελτίο Τύπου: “Κυκλοφοριακό Περάματος: Ερώτηση βουλευτών ΝΔ στη Βουλή”

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στη βουλή το κυκλοφοριακό ζήτημα του Περάματος με ερωτήσεις  βουλευτών της ΝΔ

Οι βουλευτές  Γ. Βρεττάκος και Δ. Μαρκόπουλος  θέτουν στην κυβέρνηση τα αιτήματα της δημοτικής αρχής, υπό τον κίνδυνο για «Νέο Μάτι»

 

Κάθε άλλο παρά αμέτοχος έμειναν ο πολιτικός κόσμος και οι βουλευτές της Β Πειραιά στη δυναμική κινητοποίηση που «απέκλεισε» συμβολικά το Πέραμα την προηγούμενη εβδομάδα, έπειτα από  κάλεσμα του δημάρχου Γιάννη Λαγουδάκου και του Δημοτικού Συμβουλίου με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου, κατοίκων και εργαζομένων.

Λίγα εικοσιτετράωρα μετά την διαμαρτυρία, δύο βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος της Β Πειραιά,  οι Γιώργος Βρεττάκος και  Δημήτρης Μαρκόπουλος έθεσαν το θέμα με ερώτησή τους στη βουλή, μεταφέροντας τα αιτήματα των Δημοτών και της Δημοτικής Αρχής για:

  • άμεση αποσυμφόρηση της πόλης με δημιουργία εναλλακτικών οδών διαφυγής,
  • επέκταση της γραμμής του μετρό μέχρι το Πέραμα,
  • κατασκευή δεύτερης οδού εξόδου από το Άνω Πέραμα προς τη λεωφόρο Σχιστού,
  • άνοιγμα του περιφερειακού δρόμου του ναυστάθμου που οδηγεί στη λεωφόρο Σχιστού- Σκαραμαγκά.

Και οι δύο βουλευτές υπογραμμίζουν, απευθυνόμενοι προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Δήμα, την κατάσταση «συγκοινωνιακής ασφυξίας» που δημιουργείται, αλλά, πρωτίστως, του κινδύνου που ανά πάσα στιγμή εγείρεται, καθώς «σε περίπτωση πυρκαγιάς ή άλλου σοβαρού θέματος, υπαρκτός είναι ο κίνδυνος να μην μπορέσει να υπάρξει καν εκκένωση της πόλης και να βρεθούμε μπροστά σε μεγάλο κίνδυνο ασφαλείας για χιλιάδες Περαματιώτες», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ερώτηση του Δημήτρη Μαρκόπουλου .

«Η παντελής έλλειψη εναλλακτικών διαδρομών όχι μόνο υποβαθμίζει την καθημερινότητα των κατοίκων, εργαζομένων και διερχομένων, αλλά δημιουργεί και σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια, λόγω της παρουσίας εύφλεκτων υλικών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και τον ναύσταθμο του Πολεμικού Ναυτικού. Σήμερα δεν υπάρχει καμία προβλεπόμενη οδός διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ατυχήματος, πέραν της Λεωφόρου Δημοκρατίας», αναφέρει η ερώτηση του βουλευτή κ. Γιώργου Βρεττάκου, ο οποίος,  κοινοποιώντας την ερώτηση και προς τον Αναπληρωτή Υπ. Μεταφορών, Κ. Κυρανάκη, και στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ερωτά:

  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβούν τα αρμόδια Υπουργεία για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του Περάματος και την ενίσχυση των υποδομών πρόσβασης και μετακίνησης προς και από την πόλη;
  2. Σε ποιες ενέργειες θα προβούν τα αρμόδια Υπουργεία για την προστασία της ασφάλειας και της ζωής των κατοίκων, εργαζομένων και διερχομένων στην περιοχή, ιδιαίτερα σε σχέση με τη διαχείριση κινδύνων από βιομηχανικές και στρατιωτικές εγκαταστάσεις;

Από τη πλευρά του ο βουλευτής κ. Δημήτρης Μαρκόπουλος στην ερώτησή του επισημαίνει το μέγεθος της σοβαρότητας του κινδύνου γράφοντας ότι «η πόλη του Περάματος βρίσκεται εδώ και χρόνια μπροστά στον κίνδυνο να εξελιχθεί σε σύγχρονο “Μάτι», και θέτει ως θέμα προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Δήμα την πορεία έργων οδικής υποδομής στη λεωφόρο Σχιστού (τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά), το οποίο και χαρακτηρίζει «έργο πνοής, που θα αποτελέσει μεγάλη κυκλοφοριακή ανάσα για μια περιοχή άνω των 300.000 κατοίκων της Αττικής».

«Η δρομολόγηση του έργου, όπως αυτό παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου αναμενόταν να ξεκινήσει σε μια περίοδο έως τις αρχές Μαϊου δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες στις περιοχές που καθημερινά ταλαιπωρούνται από απίστευτη κυκλοφοριακή κίνηση. Κρίσιμη θα είναι η συνεισφορά του έργου για την τοπική κοινωνία , όπως και εν γένει για τη βιομηχανική, βιοτεχνική, ναυπηγική, επιχειρηματική ζωή του Πειραιά, της Δυτικής Αττικής αλλά και της βόρειας Πελοποννήσου (Αργολίδα, Κορινθία, Αχαία) ως προς τη διακίνηση αγαθών», προσθέτει ο κ Δ. Μαρκόπουλος, και ερωτά τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:

  1. Ποιος ο σχεδιασμός με χρονικές λεπτομέρειες ως προς το έργο οδικής υποδομής στην περιοχή του Σκαραμαγκά και αν ισχύει η δέσμευση περί άμεσης δημοπράτησής του; 
  2. Ποιες εναλλακτικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μελετούνται για την πόλη του Περάματος ώστε να αποφευχθεί η μεγάλη κυκλοφοριακή επιβάρυνση αλλά και μελλοντικά φαινόμενα προβλημάτων σε περιπτώσεις που χρειαστεί εκκένωση περιοχών της πόλης;

Την σθεναρή στήριξη τους στα αιτήματα για διέξοδο στο κυκλοφοριακό αδιέξοδο του Περάματος έχουν εκφράσει  οι εκπρόσωποι  της Αυτοδιοίκησης Α και Β Βαθμού ολόκληρης της περιοχής, οι δήμαρχοι  Νίκαιας- Αγίου Ιωάννη Ρέντη,  Κώστας Μαραγκάκης,  Κορυδαλλού, Νίκος Χουρσαλάς , και Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, καθώς ο επικεφαλής της Αντιπολίτευσης της Περιφέρειας Αττικής, Γιώργος Ιωακειμίδης, και  ο εκπρόσωπο της  Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής, Γιάννης Διάκος, που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία-αποκλεισμό, όπως και οι Δημήτρης Διαμαντίδης, βουλευτής ΠΑΣΟΚ, Τρύφων Αλεξιάδης, πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Πασσαλής, Γραμματέας του  ΠΑΣΟΚ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ και Μιχάλης Γιαπιτζής, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ .

 

Δήμος Περάματος
Privacy Overview

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί Cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης.